Dragan Kažić : Bio je to poziv, a ne kritika

Nakon pojedinih navoda u medijima vezanih za izjavu šefa stručnog štaba Dragana Kažića poslije utakmice sa Partizanom, FK Budućnost prenosi njegovo reagovanje.

"Prije svega moram da kažem da sam izuzetno iznenađen odjekom jedne od mojih izjava datih nakon utakmice sa FK Partizan koja je proizvela dosta negativnih komentara kako medija tako i nekih od mojih kolega.  Zaista smatram da nema mjesta za negativnom kampanjom ni protiv mene ni protiv kluba jer moja izjava nije bila usmjerena kao prozivka ili kritika bilo kome od mojih kolega u Crnoj Gori ili van nje.

Suština moje izjave je zapravo jedna vrsta poziva da svi zajedno, počevši od mene, radimo još više i kvalitetnije kako bi naši igrači bili spremniji i obučeniji da se nose sa ozbiljnim rivalima kao što je FK Partizan. Ni u kom slučaju se nisam bavio ocjenama kvaliteta rada svojih kolega, koje izuzetno cijenim i poštujem i sa kojima sam imao priliku da sarađujem u svojoj dugogodišnjoj karijeri, te izražavam žaljenje ukoliko je moja izjava bilo koga uvrijedila. Meni je čast što imam priliku da sa klupe vodim FK Budućnost kao najveći klub u Crnoj Gori i daću svoj maksimum kako bi naš klub nastavio da osvajaja trofeje i pruža još bolje partije na međunarodnoj sceni. Potvrda mojih navoda leži u činjenici da sam nakon preuzimanja kormila prvog tima FK Budućnost  priključio nekoliko igrača iz naše omladinske škole, upravo iz razloga što smatram da su kvalitetni i da u njima leži veliki potencijal.

Jedan od tih igrača je debitovao i to uspješno za prvi tim na utakmici sa FK Partizan u Beogradu. Osim toga, u Crnoj Gori je uvijek bilo i dalje postoji veliki broj talentovanih i perspektivnih igrača koji su produkt crnogorske škole fudbala.  Sa velikim brojem svojih kolega u Crnoj Gori i van nje imam izuzetno kvalitetnu saradnju i komunikaciju koja će se nastaviti i u narednom periodu.

Kroz čitavu svoju karijeru sam promovisao i gradio tu saradnju te ću to činiti dok god se budem bavio ovim poslom. Ja vjerujem u naše igrače i njihov potencijal koji su dokazali u dvomeču sa Partizanom, te odlučnost kompletnog stručnog štaba da ostvari zacrtane ciljeve, za šta ja kao Šef stručnog štaba snosim odgovornost."

Telekom 1.CFL
Odig Poena
1 Sutjeska 15 28